HOŞGELDİNİZ

BU BLOGU ŞU ANDA GÖRÜNTÜLÜYORSANIZ SİZDE KORSAN HAKKINDA BİRŞEYLER ÖĞRENMEK İSTİYORSUNUZ DEMEKTİR VE EMİN OLUN DOĞRU ADRESTESİNİZ

15 Aralık 2010 Çarşamba

Müzikbir Başkanı seçildi


Müzikbir Yönetim Kurulu Başkanlığına Mustafa Demirci yeniden seçildi.

Bağlantılı Hak Sahibi Fonogram Yapımcıları Meslek Birliği (Müzikbir) Yönetim Kurulu Başkanlığına Mustafa Demirci yeniden seçildi.

Müzikbir'den yapılan yazılı açıklamada, birliğin 2. olağan genel kurul toplantısının Topkapı Eresin Oteli'nde yapıldığı, yönetim kurulu başkanlığına Mustafa Demirci'nin yeniden seçildiği bildirildi.

Birliğin yönetim kurulu üyeliklerine Mehmet Burhan Genç, Taştan Yıldız, Eşref Ziya Terzi, Tevfik Arslan, Murat Avanoğlu ve Gültekin Alihocagil'in getirildiği belirtildi.

Açıklamaya göre, Müzikbir Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Demirci, ''Her geçen gün büyüyen yapısıyla 53 üyeye ulaşan ve yaklaşık 30 bin eserlik repertuvara sahip olan Müzikbir'de yeni dönemde özellikle lisanslama faaliyetleri ve dijital müzik alanında gelişmeler kaydetmeyi hedefliyoruz. Bu çerçevede birlik olarak çalışmalarımız hızlanarak devam edecek'' dedi.

35 müzik yapımcısının 2008 yılında kurduğu Müzikbir'in yeni yönetim kurulu 2 yıl süreyle görevde kalacak.

Hiç yorum yok: